onsdag 10. desember 2008

Utfordring #1

Vinneren av utfordring #1 er trukket, og det ble....

Brit-Helen


***********


Lag en bakgrunn med valgfri teknikk!
Bakgrunnen skal gå i rødtoner med et preg av brunt!

Create your own background in your favorite technique!
Background colors should be mainly in red with a hint of brown!



Siden det nærmer seg jul, så varer denne utfordringen frem til tirsdag 16. desember kl.24.00. Og, de neste utfordringene vil komme onsdag 17. desember og onsdag 31. desember 2008.

We are heading towards Christmas, and this challenge will last until midnight Tuesday 16th of November. The next two challenges will come Wednesday 17th and 31st December 2008.



Nedenfor ser du kortene som DT har laget til utfordringen, og håper dette kan være til inspirasjon for deg og kortet du ønsker å lage...

Below you will find the cards that DT has made for the challenge. We hope that you will get inspired, and make your own card...



Kortet er laget av Connie, og bakgrunnen er hovedsaklig laget med avispapir, gesso og akrylmaling. Ønsker du å lese mer om kortet, så finner du beskrivelsen i Connies blogg.

This card is made by Connie, and the background is mainly made with newspaper, gesso and acrylic paint. If, you want to learn more about the technique, please visit Connies blogg.




Kortet over er laget at Hanne, og bakgrunnen er laget hovedsaklig av distress blekk og dabbere. Ønsker du å få vite mer om hvordan hun har laget bakgrunnen, så besøk Hannes blogg.

Hanne has made above card, and the background is made mainly with distress ink and dabbers. If, you wish to learn more about her technique, please visit Hannes blogg.




Kristin har laget dette kortet, og bakgrunnen er hovedsaklig laget av akrylmaling med motiv på acetat. Ønsker du å vite mer om kortet hennes, så vær vennlig å besøke Kristins blogg.

Kristin has made this card, and the card is mainly made of acrylic paint with motive on acetat. If, you wish to learn more about the card, please visit Kristins blogg.




Dette kortet har Elin laget, og bakgrunnen er laget med distress blekk, distress refiller og perfect pearls. Ønsker du å vite mer om hva hun har gjort, vær vennlig å besøke Elins blogg.

Elin has made this card, and the background is made of distress ink, distress reinker and perfect pearls. If, you wish to learn more about Elins card, please visit Elins blogg.



Vi starter med denne premien! This weeks prize!

Dette er et av Tim Holtz sine nye masker, og kan brukes til de fleste teknikker. De er gjennomsiktlige, og man har mer kontroll på hva man gjør. De tåler en hel del, og kan virkelig komme til nytte i en artsy hobbykrok. Hjertet er clearstamps som kan brukes til de fleste stiler og teknikker, og man har mulighet for å bruke både forside og bakside til å stemple med!

This weeks prize is one of the new masks from Tim Holtz, and you are able to use it in lots of different techniques. The heart are clearstamp, and can be used on each sides!





16 kommentarer:

Surfine sa...

Hurra for bloggen og første utfordring!!

Denne skal jeg være med på! Hjem å leke med røde bakgrunner etter jobb tenker jeg:o)

Marit sa...

Stiller meg opp i jubelkoret..jeg skal nok rekke å få vært med på denne utfordringen :)

Oxana sa...

Grattis med bloggen! Kult oppgave! Jeg skal prøve å få vært med... Med julehilsen Oxana.

Linn sa...

tøff utfordring og kjempeflotte bidrag, alle sammen! :)

Gladie sa...

Grattis med ny utfordringsblogg - de første DT-bidragene er kjempelekre! Gleder meg til å følge med :)

Sandy sa...

Here is my Solderd window for this challenge. Thanks for looking.

Solderd Window

Anne Bente sa...

Gratulerer med ny utfordringsblogg!

Jeg har tatt utfordringen (og for meg er ARSY virkelig en utfordring), så får jeg se om det blir godkjent....
http://annebente.blogspot.com/2008/12/rd-bakgrunn.html

Brit-Helen sa...

Hurra for ny artsy blog, og her er mitt første bidrag. Håper det blir godkjent.. Gleder meg til å følge den. http://brit-helensblogg.blogspot.com/2008/12/contribution-to-artsy-blog.html

Marit sa...

Jammen fikk jeg laget ett par kort på morgenen her i dag :)

http://maritospapirblogg.blogspot.com/2008/12/2-julekort-til-artsy-utfordring.html

Solveig sa...

Gratulerer med ny utfordringsblogg!


Mitt bidrag til denne utfordringa.

http://solveigshobbykrok.blogspot.com/2008/12/artzy-1.html

Solveig sa...

Det ble et kort til!

http://solveigshobbykrok.blogspot.com/2008/12/et-kort-til-til-artzy-1.html

Oxana sa...

Mitt bidrag i bloggen min.

Femin Susan sa...

How awesome! Thanks for sharing!
Wishing you in advance "A Merry X'Mas and A Happy New Year''

Åshild sa...

Enkelte ganger tar ting veeeeldig lang tid.... men, her er bidraget mitt:

http://aashildreise.blogspot.com/2008/12/artsy-1.html

Gleder meg til fortsettelsen, jenter :)

Surfine sa...

Her er mitt bidrag:
http://surfine.blogspot.com/2008/12/artsy-utfordring-hurra-for-artsy.html

Gunn (Merete) sa...

Jeg er litt seint ute. Men jeg har laget ett bidrag til denne utfordringen jeg også. Legger den ut likevel.
Jeg får ikke til dette med direkte link,så her kommer adressen

http://gunnmereteskreativerom.blogspot.com/2008/12/til-en-utfordring.html